Gisteren officieel van start gegaan met de cursus 23 dingen een ontdekking op het 2.0 web.
Vanavond de eerste 3 dingen doorgelezen en wat aanpassingen gedaan aan mijn blog.
Op You Tube vond ik nog een paar leuke filmpjes over de bibliotheek.
Hieronder alvast de link naar een filmpje uit de oude doos.Groter verschil met de 23 dingen waar wij ons nu mee bezig gaan houden is er volgens mij niet.
De reis door het web gaat beginnen
http://www.youtube.com/watch?v=4RGccQFxi3U
woensdag 31 maart 2010
dinsdag 30 maart 2010
Begin cursus
Vandaag dan officieel de doop van dit blog.
Dit blog werd al eerder gemaakt, maar het was nog niet mogelijk om dit openbaar te maken.
Op de cursus 23 dingen hebben we ons vandaag aangemeld op het weblog 23 dingen van de Novetheek
Dit blog werd al eerder gemaakt, maar het was nog niet mogelijk om dit openbaar te maken.
Op de cursus 23 dingen hebben we ons vandaag aangemeld op het weblog 23 dingen van de Novetheek
woensdag 1 oktober 2008
Daar is ie dan
Daar is ie dan mijn eerste blog. Nu maar eerst eens gaan uitproberen wat de mogelijkheden zijn.
Abonneren op:
Posts (Atom)