Hoe de bibliotheek van de toekomst eruit zal gaan zien? Ik weet t niet? Misschien worden we wel een Digitheek.Maar zeker is wel dat er grote veranderingen zullen plaatsvinden en iedereen moet zich ervan bewust zijn dat dit alleen maar kan door samen te werken , open te staan voor die veranderingen en zoals Dennis Eijsten zegt. We moeten af van die flut websites en gezamenlijk op internet actief worden.
Ook heb ik nog een kijkje genomen op de ning van bibliotheek 2.0 en me aangemeld op twitter als volger.
Het was een lange avond. ik stop er nu mee.
Nog 1 ding te gaan.
Ook heb ik nog een kijkje genomen op de ning van bibliotheek 2.0 en me aangemeld op twitter als volger.
Het was een lange avond. ik stop er nu mee.
Nog 1 ding te gaan.
2 opmerkingen:
Hou nog even vol, Anneke!
Dat je ook wel een beetje sceptisch bent over de verrichtingen van bibliotheken op Web 2.0 kan ik me goed voorstellen. Een titel opzoeken bij Bol.com gaat sneller dan in de Novetheekcatalogus. We kunnen zeker leren van online webshops.
Sorry Anneke. Ik had niet gezien dat jij het plaatje van Web 2.0 de dag ervoor gebruikt had. Ik begin altijd eerst aan mijn eigen ding, want als ik naar anderen kijk worden mijn ideeën minder en zakt de moed me in de schoenen. Jij hebt een erg leuk, afwisselende weblogpagina gemaakt. Mijn complimenten.
Een reactie posten