Twitter

Twitter
Wie volgt mij???
Posts tonen met het label pc. Alle posts tonen
Posts tonen met het label pc. Alle posts tonen

zondag 7 november 2010

PC perikelen

Tjonge het was me het weekje wel. Mijn pc liet me na 6 jaar trouwe dienst in de steek. Anneke zonder pc zou echt afkicken zijn.






 Gelukkig mocht ik nog af en toe de laptop van mijn zoon gebruiken. Vrijdag bleek dat mijn pc niet meer gemaakt kon worden. Ventilator en daardoor ook het moederbord kapot. Na rijp beraad hebben we besloten een nieuwe pc te kopen. Gelukkig heb ik wel overal backups van gemaakt, dus dat moet geen probleem zijn.
Gisteren deed hij dan zijn intrede mijn nieuwe multimedia pc met




Mijn zwager en echtgenoot waren zo lief om deze te installeren. Maar wat is er in die jaren veel veranderd. Niks meer programma's installeren van een cd. Alles is al voorgeprogammeerd. Makkelijk dus.
De reden waarom ik dit met jullie deel.
Omdat ik blij ben dat ik de cursus 23 dingen heb gedaan. Want wat verschijnt er op mijn bureaublad?
Gadgets, een slideshow, RSS feeds allemaal direct te gebruiken, als je dat zou willen tenminste.
Ik ga nu snel verder met het inrichten van mijn pc want er valt nog veel te ontdekken.